Spring Lilac | Marine Ladies - blog beauty i lifestyle

Spring Lilac

Udostępnij ten post


Witajcie, dziś będzie fioletowo, wiosennie trochę z racji, że pomału wychodzi już słońce, trawa się miejscami zazielenia, w powietrzu czuć piękną aurę. 
Jesteście ciekawi makijażu? Zapraszam dalej.

1. Jak zawsze makijaż zaczynam od oczyszczenia twarzy i nałożenia kremu. Następnie baza pod cienie z firmy Pierre Rene, którą wręcz uwielbiam. Następnie jako kolor bazowy nałożyłam biały, matowy cień z Inglota.
2. Kolejnym krokiem jest wyrysowanie "V" na powiece ciemno niebieskim cieniem paletki Trio Satin nr.071 firmy Virtual. 
3. Następnie pięknym pudrowym różem paletki Trio Satin nr.071 wypełniłam powiekę pozostawiając jednak wewnętrzny kącik. (w paletce wygląda na bardzo różowy).
4. Ostatnim delikatnym fioletem z tej paletki wypełniłam wewnętrzny kącik. Wszystko dokładnie zblendowałam. Następnie łuk brwiowy zaznaczyłam cielistym cieniem z Miyo OMG Eyeshadow (niestety nie pamiętam nr.)



5. Następnie czarnym żelowym eyelinerem firmy Beely, narysowałam jaskółkę.
6. Czarną kredką na lini rzęs namalowałam delikatną kreskę. A linię wodną potraktowałam białą kredką z Madame L'Ambre.
7. Następnie wytuszowałam rzęsy tuszem Rimmel Rockin' Curves.
8. Na twarz nałożyłam BB Garnier "Miracle Skin Perfector" do cery jasnej, wrażliwej. 
9. Na policzkach mam róż z Lumene nr. Sweet Blush - Raikkaus (niestety go nie podlinkuję gdyż zostały te róże wycofane i będzie nowa seria, podobno )
10. Na ustach mam nową szminkę Avon "Zmysłowa Przyjemność" w kolorze Spring Lilac (w 3/2015 katalogu kosztuje 15.99 , możecie je nabyć u mnie) 

A tak wygląda cały makijaż : 










Podoba się Wam ?