Mery Macom, paleta 120 cieni - swatch'e | Marine Ladies - blog beauty i lifestyle

Mery Macom, paleta 120 cieni - swatch'e

Udostępnij ten post


Witajcie. Otrzymałam niedawno prośbę o zeswatchowanie (tak to się pisze?) paletki Mery Macom, wersji 120 cieni. Przeszukałam internet i zobaczyłam, że rzeczywiście nie ma swatchy tych cieni.


Napiszę o niej krótko by nie przedłużać, bo będzie dużo zdjęć. Cieni jest 120, możemy w paletce znaleźć:
- satynę
- maty
- perły
- mozaiki
- metaliczne
- neon.

Duży miks i gama kolorów w różnych tonacjach i pigmentacji oraz różnorodność typów cieni wyżej wymienionych.
Cienie te lubią pędzle syntetyczne, maty są intensywniejsze, gdy pędzelek jest „mokry".
Swatche wykonałam z tak zwanego „palca” i przeciągnęłam po skórze, bez bazy. To zaczynamy:

















Niektóre kolory są mniej napigmentowane, inne są bardzo mocno (szczególnie satyny). Piękne odcienie. Szczerze powiedziawszy nawet zapomniałam o tej paletce, bo ostatnio tylko Sleek, MUR i inne, przypomniała mi pewna Pani, która o swatche zapytała. Muszę zrobić makijaże tą paletką koniecznie i Wam pokazać. Kolory utrzymują się cały dzień, łatwo blendują i łączą ze sobą, nie ścierają.

Paletkę kupiłam w sklepie internetowym allegro, gdzie produkty wystawia firma Mery Macom.

Cena paletki 120 cieni to 75 zł. Myślę, że warto.

Posiadam również 24 pędzle Mery Macom i mogę Wam z całego serca polecić !

Pozdrawiam.